Suvi Tanner: “Haluaisin kertoa koko maailmalle, miten sisällöillä tehdään vaikutus yleisöön”
Suvi Tanner siirtyi viime vuonna Rakentajalle Head of Content Operations -rooliin. Suvi on vastuussa Rakentajan ja Schibsted Suomi Partnerstudion sisällöntuotannon kehittämistä. “Pitää ymmärtää yleisöä, jotta
Juha Pekkinen: “Innostavinta kokea, kun ideasta rakentuu oikean tekemisen avulla brändi”
Juha Pekkinen, Rakentajan myyntitiimin uusin vahvistus, kutsuu itseään pitkän linjan myynnin sekatyömieheksi. Sekatyömies sopii muutenkin tittelien kirjoon, sillä Pekkiselle on kertynyt kokemusta rakentamisesta monelta eri
Sari Nieminen: “Hullunhauska työyhteisö tekee työpäivistä uniikkeja”
Sari Nieminen päätyi Lontoon ja Hong Kongin kautta lopulta Rakentajalle sisällöntuottajaksi. Erilaiset työt ovat tuoneet hyvän lisämausteen Sarin kirjoittamiin artikkeleihin. “Sparrailu ja ideointi tiimin kanssa
Petri Kinnunen: ”Sisältömarkkinointi on merkittävä kilpailuetu – ja senhän me osaamme!”
Petri Kinnunen vastaa Rakentajan myyntitiimissä kumppanuuksien hankinnasta, hoidosta, ylläpitämisestä ja lisämyynnistä aina pienestä suuriin brändeihin. Nykyisessä työnkuvassa yhdistyvät Petrin intohimo rakentamiseen ja aikaisempi kokemus sisältöjen
Mari Halonen: ”Näen heti vaikka korvalla, jos joku numero on väärässä paikassa”
Mari on tiennyt jo 4-vuotiaana, että hänestä tulee pankkivirkailija. Nyt ei olla pankissa, mutta numerot, laskutus sekä budjetti ovat Rakentajalla pysyneet Marin tarkassa syynissä jo
Ville Somero: ”Perheyritys tempaisi mukaan rakennusalan hommiin jo 10-vuotiaana”
Ville Someron työura sai alkunsa perheen puutavaraliikkeessä vuonna 1993. Lopulta kesäloman kaipuumotivoi työpaikan vaihtamiseen, ja tammikuussa 2019 Ville astui Rakentaja.fi-verkkokaupantuotepäällikön saappaisiin. “Tulevaisuuden verkkokauppa myy enemmän
Jarno Kylmänen: “Työ on vienyt kameran taakse ja eteen – ja aina presidentinlinnaan asti”
Kuva, video, webinaari, podcast – kaikki tämä syntyy Jarno Kylmäsen käsistä. Urapolku on ollut monipuolinen ja monipuolistuu edelleen – tänä vuonna Jarno löysi itsensä myös
Tiina Painokallio: “Nautin siitä, kun kumppaniyrityksemme menestyvät”
Rakentajan sisällöntuottaja ja Puutarha.netin tuotevastaava Tiina Painokallio saa virtaa uuden oppimisesta ja sisältömarkkinoinnin kehittämisestä. ”Yleisömme on aktiivista, hintatietoista ja tiedonjanoista” ”Meillä on kumppaneina sekä isoja,