Suvi Tanner
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Suvi Tanner: “Haluaisin kertoa koko maailmalle, miten sisällöillä tehdään vaikutus yleisöön”

Suvi Tanner siirtyi viime vuonna Rakentajalle Head of Content Operations -rooliin. Suvi on vastuussa Rakentajan ja Schibsted Suomi Partnerstudion sisällöntuotannon kehittämistä.

"Pitää ymmärtää yleisöä, jotta voi tuottaa vaikuttavaa sisältöä"

”Sisällöntuotanto on intohimoni. Voisin puhua siitä tunteja tai päiviä. Haluaisin kertoa koko maailmalle, mikä on sisällöntuotannon ja sisältömarkkinoinnin ydin ja miten tehdään vaikutus yleisöön. 

Kohderyhmien tärkeyttä ei voi korostaa liikaa. Tarvitsemme niiden määrittelyyn dataa, mutta se ei yksin riitä. Meidän on ymmärrettävä myös yleisön ajattelua, toimintatapoja ja ennakkoluuloja. Näin saamme sisällöstä vielä vaikuttavampaa. 

Olin valtavan iloinen, kun kuulin, miten sisältömarkkinointiosaamistamme on kaivattu myös muualla Schibstedissä. Sisällöntuotannolle on kysyntää, joten meidän tiimimme vastasi tarpeeseen ja meistä tuli Schibsted Suomi Partnerstudio.”

"Kuljemme sekä kumppanin että lukijan vierellä"

”Olen hyvin ylpeä meidän tiimistämme. Viemme yhdessä asioita eteenpäin, keksimme uutta, opimme ja onnistumme yhdessä. Yksi vahvuuksistamme on palautteen antaminen ja saaminen. Olen saanut rakentavaa palautetta uudistusprosesseistamme ja tavoitteistamme sekä vastaanottanut aivan mahtavia ratkaisuehdotuksia.

Meillä on Rakentajan kanavissa selkeä paikka rakentajien tietolähteenä ja apuna. Olemme matalan kynnyksen tietopankki, jota tarvitaan tulevaisuudessa enemmän. Yleisömme kasvaa ja moni tekee ensimmäistä kertaa asioita, joita ei ole aiemmin tehnyt itse. Haluamme auttaa vastaamalla heidän tarpeisiinsa ja tehdä heidän arjestansa sujuvampaa.

Tarjoamme sisällöissämme asiantuntijatietoa ja vertaiskokemuksia rakentamisesta, remontoinnista, asunnon ja kodin ylläpitämisestä, puutarhan hoidosta, taloyhtiöasioista ja niin edelleen.  Lisäksi tavoitamme rakennusalan ammattilaiset Rakentaja Pro:n kanavissa sekä valtaosan suomalaisista Torin ja Oikotien kautta.

Kumppaneillemme ja uusille asiakkaillemme tarjoamme tukea sisältömarkkinointiin. Kuljemme vierellä ja autamme suunnittelussa aina sisältöstrategiasta alkaen. Suunnittelemme kokonaisuuksia, laadimme julkaisusuunnitelmia, autamme kohderyhmien määrittelyssä ja toteutamme yksittäisiä kampanjoita.”

Kolme knoppia

  • En ole koskaan katsonut yhtään Bondia (ja nyt on vaikea aloittaa, koska tällä erikoisuudella on kiva elvistellä).
  • Olen ilmoittautunut 220 kilometrin hiihtokisaan Ruotsin Jokkmokkissa. Ehdin kahtena vuonna treenata sinne, mutta osallistuminen peruuntui koronan takia. Nyt vähän jännittää, kun pitäisi oikeasti uskaltaa viivalle.
  • Harrastin lapsena viisi vuotta kansantanssia. Lihas- tai mihinkään muuhunkaan muistiin ei jäänyt mitään. En erota polkkaa…ööh… tähän pitäisi varmaan muistaa joku muu tanssilaji, mihin polkkaa verrataan? No, en muista.
Suvi Tanner

”Parasta on tavallinen arki kuraisine vaatteineen”

”Parasta elämässä on ihan tavallinen arki perheeni kanssa. Pestään kuraisia vaatteita ja etsitään täpötäydestä kalenterista tilaa yhteiselle tekemiselle. Aika usein kalentereiden yhteen sovittaminen onkin haastavaa, koska puolison kanssa kuskaamme itseämme ja kolmea lastamme noin 20 eri viikoittaiseen harrastuskertaan. 

Liikunta on myös aina ollut lähellä sydäntäni. Välillä hiihdän yksin pimeässä metsässä otsalampun valossa ja kompassi kädessä. Viime aikoina olen myös innostunut joukkuelajeista, kuteni koripallosta ja padelista.”

Tämä tarina on osa juttusarjaa, joka esittelee Rakentajan tiimin asiantuntijoita. Löydät kaikki osat täältä.